Serviciile noastre de HR si Salarizare includ:
- intocmirea si eliberarea adeverintelor in urma incetarii angajatilor (adeverinta de vechime, adeverinta de somaj, adeverinta/fisa de lichidare)
- intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de angajati (adeverinta – tipizat banca, adeverinta de salariat, adeverinta CAS, etc.) si a oricaror alte documente justificative
- reprezentarea in comunicarea cu autoritatile de stat, pe baza de procura
- inregistrarea contractelor individuale de munca noi, a actelor aditionale si incetarea angajatilor in registrul electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
- posibilitatea de a administra lunar comenzile si distribuirea tichetelor de masa, tichetelor cadou, tichetelor de cresa
- asistenta la control
- asigurarea relatiei cu autoritatile specifice (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc)
- evidenta dosarelor personal
- colectarea si revizuirea informatiilor necesare pentru intocmirea statelor de plata
- redactarea si inregistrarea in Revisal a Contractului de Munca
- verificarea si procesarea pontajului lunar
- validarea corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical
- validarea datelor inscrise in cererile de concediu de odihna si confirmarea soldului dreptului de concediu de odihna
- calcularea indemnizatiei cuvenite pentru concediul de odihna efectuat si a dreptului de concediu de odihna cuvenit si neefectuat pana la data rezilierii contractului individual de munca
- calculul indemnizatiei de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca
- calculul bonusurilor salariale nete sau brute, al sporurilor salariale in suma neta/bruta/procent, al diverselor adaosuri salariale, avantaje in natura, ajutoare sociale etc.
- operarea modificarilor referitoare la drepturile de concediu de odihna, sporuri salariale, salarii de incadrare, compensatii, beneficii, retineri, popriri, imputatii, garantii, avansuri salariale
- calculul deducerilor anuale cuvenite angajatilor inscrisi in sistemele facultative de pensii
- intocmirea declaratiilor de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale si toate celelalte elemente necesare in calculul salarial (functia de baza, casa de asigurari de sanatate, numarul de persoane aflate in intretinerea salariatului, gradul de handicap, statut de pensionar)
- generarea statului de plata
- generarea centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator
- generarea, semnarea si depunerea declaratiei unice D112
- generarea anexelor declaratiei D112 necesare pentru recuperarea creantelor FNUASS
- generarea notei contabile de salarii conform cu planul contabil
- generarea fluturasilor salariali si transmiterea acestora catre beneficiar via e-mail, in format *.pdf sau tipariti
- transmiterea catre beneficiar a necesarului pentru plata salariilor nete si a comisionului de tragere, dupa cazgenerarea fisierului pentru viramentul salariilor individuale.
- intocmirea ordinelor de plata sau introducere op-urilor prin sistemul online banking
- intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea on-line catre autoritati
- intocmirea registrului electronic de personal (Revisal)
- intocmirea contractelor de munca actelor aditionale, deciziilor si altor documente
- intocmirea documentelor la incheierea, modificarea sau incetarea Contractului de Munca
- intocmirea adeverintelor de venit si sanatate pentru salariat
- revizuirea si pregatirea contractelor de munca
- pregatire acte aditionale si decizii diverse care aduc modificari la contractele individuale de munca
- asistenta completa, prin colaborare cu departamentul nostru, in vederea redactarii clauzelor regulamentelor interne, sau orice alte proceduri interne
- asistenta la intocmirea fiselor de post